Geçen gün bir yere kahvaltıya gittik. Oturduk ilgilenen yok, kalktım sipariş vereceğim insan arıyorum. Masa başında 17-18 yaşlarında bir kız, elinde telefon pubg oynuyor. 3-4 dakika kadar bekledim beni görsün diye. Yok arkadaş, telefondan 1 saniye kafasını kaldırıp bakmadı. Sonrasında öksürdüm falan anca baktı, hoşgeldiniz dedi ama telefon elinde ve gözü hala telefonda...

Kendimi iş yeri sahibi olarak düşündüm, böyle bir insanı çalıştırıp maaş verir miydim?