ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o ufak bi kesim, metin2 oynayan 20 arkadaşımdan 1 tanesi çıkmıştı. O da @hasansercan; kendini bana r10 davetiyesi vermişti kendisine çok teşekkür ederim.
20/1 ufak bir yüzde değil hocam . Burdan anlayacağımız üzere herkes istediğini bilerek bilinçli yapıyor.