beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum Poster'ı türküm diye vermedi
56
●5.143
- 27-10-2010, 23:34:31Evet haklisin fakat bunu yapan sadece türkler degildir. Polanya, Rusya, Yunanistan, Bulgaristan vs... bir sürü ülke vatandasi yapiyor ama nedense bir tek biz övünerek anlatiyoruz sorun burdan cikiyor galiba.ugur_ben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2010, 17:47:09Adam türklere satmamak gibi bir niyet göstermemiş iyi bir ticaret yaptığını ortaya koymuş burada bu programı türkiyede kullanamıyacağını anlatmak istemiş sonuç olarak verdiğin parayla aldığın programı çalıştıramadıkdan sonra senin bir işine yaramaz bu yüzden'de paranı iade etmiş
- 28-10-2010, 17:50:16peki neden türkiyede kullanılamasın kiwebmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2010, 18:07:41sadece forum poster mi ???? hayir extremecoderz sitesinin multiposter`inide turkler kullanamiyor
- 28-10-2010, 18:09:29https://www.r10.net/1064990053-post15.htmlSzolnoK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2010, 21:40:07Türklere kimsenin düşmanlığı yok.
3gün önce Dle programı aldım , program çalışmadı . Adama icq dan dedim çalışmıyor, oda dediki ingilizce versiyon windows kur .
Bunun üzerine klavye ve bölgesel ayaları İngilizce yaptım program sorunsuz çalıştı.
Bu arada 3 hafta önce Multi poster 4 aldım . Paramı geri gönderdi . Türklere satmıyorum diye , bende bunun üzürine ikinci paypal hesabımla bidaha aldım .
Adam mail attı niye 2. defa alıyorsun paranı yollamıcam diye , paypala şikayet ettim geri aldım.
Kısaca sorun ç ş ı ğ gibi harfilerin olmasından dolayı programların Türkiyede çalışmadığını düşünerek satmıyolar. - 28-10-2010, 23:21:52peki bu harfları kullanmadan da istediklerimiz yazılabilir. veya yabancı forumlara uploadlarımızı paylaşım yapabiliriz ingilizce olarak. bu harfleri kullanmadan da kullanamz mıyız biz bu tür programları?gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

