ugur_ben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yok bizimkiler direk programı başkalarına satmaya çalışmıştır

Abi nası bi milletiz biz ya...Amerika da bir market ilk defa ürün iadesi kabul ettiğinde bizim türkler şampuanları alıp içini boşalttıktansonra su doldurup iade ediomuş...Böle böle koli koli şampuan biriktirmisler

Fransadaki Euro ile çalışan kola makinalarında bizim 1 YTL'lik demir paranın da çalıştını gören türkler.. 1 YTL atıp kolayı alıp bide fransız frangı olarak para üstü almaya başlamışlar...

Böle şeylerin örneği okadar çokki.. Tüm dünyada yavaş yavaş dışlanıoruz...
Evet haklisin fakat bunu yapan sadece türkler degildir. Polanya, Rusya, Yunanistan, Bulgaristan vs... bir sürü ülke vatandasi yapiyor ama nedense bir tek biz övünerek anlatiyoruz sorun burdan cikiyor galiba.