Türklere kimsenin düşmanlığı yok.
3gün önce Dle programı aldım , program çalışmadı . Adama icq dan dedim çalışmıyor, oda dediki ingilizce versiyon windows kur .
Bunun üzerine klavye ve bölgesel ayaları İngilizce yaptım program sorunsuz çalıştı.
Bu arada 3 hafta önce Multi poster 4 aldım . Paramı geri gönderdi . Türklere satmıyorum diye , bende bunun üzürine ikinci paypal hesabımla bidaha aldım .
Adam mail attı niye 2. defa alıyorsun paranı yollamıcam diye , paypala şikayet ettim geri aldım.
Kısaca sorun ç ş ı ğ gibi harfilerin olmasından dolayı programların Türkiyede çalışmadığını düşünerek satmıyolar.