• 01-12-2010, 02:05:11
    #55
    Yabancı ülke DNS ile çalışırmı acaba?
  • 01-12-2010, 02:17:44
    #56
    KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ırkçılığı yaw, "able not " diyor. "Elinden Gelmiyor" gibi düşünün.

    Bizim İnternetin VPN ayarlarından kaynaklanıyor,aktivasyon yapamıyorsun.Çok özür dileyerek bana paramı iade etti,Elemanların butun çıkardıgı ürünler cracklendi,bu yüzden böyle yaptık dedi,Ama Türkiye de aktif edemiyorum,programı mı dedi.Herseyın altından bişey çıkarmayın yaw Varsın oda olmasın
    nokta
  • 01-12-2010, 23:31:02
    #57
    hepiniz saçmalamışsınız

    o bahsedilen script, IP engelleme vb sebeplerden dolayı Türkiye'de kullanmak pek mümkün değil, hatta kullanmaya çalışanlar, proxy gibi şeylerle kısmen de olsa çözüm yolu bulmaya çalışıyor.