Ne ırkçılığı yaw, "able not " diyor. "Elinden Gelmiyor" gibi düşünün.
Bizim İnternetin VPN ayarlarından kaynaklanıyor,aktivasyon yapamıyorsun.Çok özür dileyerek bana paramı iade etti,Elemanların butun çıkardıgı ürünler cracklendi,bu yüzden böyle yaptık dedi,Ama Türkiye de aktif edemiyorum,programı mı dedi.Herseyın altından bişey çıkarmayın yaw

Varsın oda olmasın