• 27-10-2010, 01:51:22
    #1
    Arkadaşlar, Forum Poster isimli programı satın almak için PayPal ile ödeme yaptım, adam parayı iade ederek şu notu düşmüş:
    Turkish users are not able to use the application.
    Nedir olay anlamadım, Program türkler için yararlı değil mi demek istio hani ne bilim belki türk forum listi içinde yok falan..Yoksa Türklere bu adam uyuz olmus ta satmıo mu
    Bizimkiler kendi satmaya falan mı basladi acaba programı
  • 27-10-2010, 01:54:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bunun altından bir sürü sonuç çıkarabiliriz,ama neticede bir program ve bunun ortak dilide ingilizcedir,vardır kesin karın ağrısı,craklenecek diye heralde
  • 27-10-2010, 01:55:15
    #3
    Türk kullanıcıların uygulamayı kullanması mümkün değildir.

    Gibi bir şey
  • 27-10-2010, 02:03:37
    #4
    açıkcası arkadaş Türk lere satmak istemiyor
    bundan da büyük bir ders çıkarmamız lazım
    adam isteseydi parayı geri bile yollamazdı
    paranı yollamış ve satmak istemediğini dile getirmiş
    gerisi de artık oturup Türk lerin yaptıklarını düşünmesine kalıyor.
  • 27-10-2010, 02:05:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Subject: Forum is not a poster, remember your history

    Ottoman Boys. . .
  • 27-10-2010, 02:16:31
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subject: Forum is not a poster, remember your history

    Ottoman Boys. . .
    bakın hala böyle düşünürsek daha çok dışlanırız soyutlanırız dünyadan.tartışma yada suçlama için söylemiyorum yanlış anlamayın.ama yanlış bir düşünce bu.
  • 27-10-2010, 14:03:37
    #7
    türk kullanıcılar programı kullanamıyor diyor...
    belkide öyledir gerçekten
  • 27-10-2010, 15:10:46
    #8
    Arkadaşım kendisine sorsan daha iyi olmaz mı?
  • 27-10-2010, 17:16:55
    #9
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım kendisine sorsan daha iyi olmaz mı?
    Amaç programın türklere satılmadığını paylaşmak aslında..Adamın niyeti belli...
    Oturup kendim yazıcam sırf türklere özel