Turkish users are not able to use the application.Nedir olay anlamadım, Program türkler için yararlı değil mi demek istio hani ne bilim belki türk forum listi içinde yok falan..Yoksa Türklere bu adam uyuz olmus ta satmıo mu
Bizimkiler kendi satmaya falan mı basladi acaba programı