gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türklere kimsenin düşmanlığı yok.
Kısaca sorun ç ş ı ğ gibi harfilerin olmasından dolayı programların Türkiyede çalışmadığını düşünerek satmıyolar.
peki bu harfları kullanmadan da istediklerimiz yazılabilir. veya yabancı forumlara uploadlarımızı paylaşım yapabiliriz ingilizce olarak. bu harfleri kullanmadan da kullanamz mıyız biz bu tür programları?