• 14-12-2010, 12:32:47
    #10
    uguronline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakma ama kazersoft üslubunu biraz düzeltmen gerek. herkes birşeyler paylaşıp öğrenmek için burada. ertan2002'yi tanımam etmem ama birçok konuda insanlara yardım edip destek olmuştur (mesajlarını aratabilirsin). senin yaptığında biraz saygısızlık var. konu kilitlense hatta silinse bile çok daha iyi olur
    Takmayın hocam, sanırım o henüz buraların acemisi Zamanla alışır...
  • 15-12-2010, 10:55:27
    #11
    alışır alışır kimlerin alıştığını gördük...
  • 15-12-2010, 23:30:54
    #12
    vb den 2006 yılında kurtuldum çok mutluyum tavsiye ederim arkadaşım
    bkz: Yol yakınken dön
  • 16-12-2010, 11:05:24
    #13
    Sayın arkadaşlar bu mesaj kasmanızı başka yerlerde kasmanızı tavsiye ederim.

    Yarsı olan Gocunur:
    "Program yaptıgını zannedip yapamayacagı şeyleri yaparım" dedim. Bu cümle şuan bu konunun içinde de bulunup vb.net in çok iyi oldugunu savunan var. Soruyorum VB.Net i biliyorsun ya kullanmayı?

    Vb.net zaten tartışmasız çok iyi ben kalksam sen kimsin ben VS. C# biliyorum desem vb.net çok mu daha iyi önemli olan yazabiliyor olmanız. Ben yazıyorum diyorum... VB 6.0 VB.Net ten iyi demiyorum.

    Siz kalkmışsınız konu baltalamaya geçmişsiniz.

    Siz peugeot 105 2002 model arabayı peugeot 405 2010 modelle kıyaslıyorsunuz.
    Cem yılmazın reklamını hatırlayın "Alırım anahtarını"

    Şuan Dünya nekadar Win8 e kaysada. Fresiz kesim programı, Plaka programları, Eta Vs.
    Bu programları win7 de kullanamayıp 98 de dahi çalışan insanlar var.

    Lütfen Salatanın içinden Maydanoz ayırmaya çalışmayın konumu baltalayıp kirletmeyin tartışmanızı konu açıp orada yapın.

    Bu arada evet Erdal Demirkıranı çok severim ve okurum. Onu okumamıştım o lakabı kendi kendimi kasmak için değil Zamanında öğretmenlerimin ve arkadaşlarımın bana takmış oldugu lakap idi. Daha sonra Erdal demirkıranın Dünyanın en akıllı adamı kitabını görünce sanki ondan esinlenmişim zannedilmesin.

    Not. Gereksiz Cevaplarınızı silerseniz sevinirim.
  • 16-12-2010, 11:17:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @kazersoft

    Üslubunu düzeltmelisin.
    Yazılımda istersen dünyada bir numara ol , bu forumda hiçkimsenin zoruna gitmez.
    Ama senin konuyu açış tarzın ofsayt.

    Prof. manada yazılım işiyle geçimini sağlayan, firma sahibi bir çok tanıdığım var. Hiç biri Visual Basic'i yada C#'ı şu kadar kullanıyorum bu bana yeter diyemiyor. Çünkü sürekli birşeyler değişmeye başlıyor.

    İstediğin programı kullan. Buralarda yazılanlar sadece tavsiye. Ama bu adamlar niye bunu söylüyor diye bi tane programı aç bak sadece.

    Öyle bi giriş yaparsan bu kadar eleştiri göreceğini tahmin etmiş olmalıydın.
  • 16-12-2010, 11:42:35
    #15
    Dostlar aslında burdan yazmayı bile düşünmüodum ama yinede dayanadım bi kaç kelam edeyim dedim.
    Adama referans soruyorsunuz abuk cvp yok... bilgi soruyorsunuz yine cvp yok ya da yanlış...
    şimdi bu adam tutup bide ben dünyanın en iyi vb yazılımcısıyım dio.komik...
    bence özellikle tepki çekmek için yapıo... tepki çekip insanların dikkatlerini çekmek için...
    çok güzel bi söz duydum bi yerde ;
    Elinizde ise başka insanlardan daha akıllı olun, ama sakın onlara bunu söylemeyin.Eğer söylerseniz bu sizi diğer insanlardan daha akılsız yapar. (P.Lord Chesterfield)
    neyse uzatmanın ve böyle insanlarla muhatap olmaya gerek yok ; zaman kaybı...
    o arada 2 satır kod yazar insan hiç olmazsa gerçek yazılımcılarla muhatap olursun....
    istedğn gibi bir yazılımcı olabilirsin ki senin yazılım bilginde ortada; yinede allah sana akıl fikir versin....
  • 16-12-2010, 13:13:16
    #16
    kazersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not. Gereksiz Cevaplarınızı silerseniz sevinirim.
    İnsanlar sadece insan olmandan dolayı saygı duyup eleştirisel yada destekleyici mesaj yazabilirler.
    Ama sen bunun silinmesini istemeyezsin.
    Çünkü sen sadece forum üyesisin.Aynı bizim gibi.
    Konuyu report ettim,

    r10'la ilgili küçük bir hatırlatma, burası bilgili ama mütevazı insanların yaşadığı bir yerdir.Sivrilen çabuk göze batar.
    Bence saygı çizgini muhafaza etmeyi bilmelisin.