@kazersoft
Üslubunu düzeltmelisin.
Yazılımda istersen dünyada bir numara ol , bu forumda hiçkimsenin zoruna gitmez.
Ama senin konuyu açış tarzın ofsayt.
Prof. manada yazılım işiyle geçimini sağlayan, firma sahibi bir çok tanıdığım var. Hiç biri Visual Basic'i yada C#'ı şu kadar kullanıyorum bu bana yeter diyemiyor. Çünkü sürekli birşeyler değişmeye başlıyor.
İstediğin programı kullan. Buralarda yazılanlar sadece tavsiye. Ama bu adamlar niye bunu söylüyor diye bi tane programı aç bak sadece.
Öyle bi giriş yaparsan bu kadar eleştiri göreceğini tahmin etmiş olmalıydın.