kazersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not. Gereksiz Cevaplarınızı silerseniz sevinirim.
İnsanlar sadece insan olmandan dolayı saygı duyup eleştirisel yada destekleyici mesaj yazabilirler.
Ama sen bunun silinmesini istemeyezsin.
Çünkü sen sadece forum üyesisin.Aynı bizim gibi.
Konuyu report ettim,

r10'la ilgili küçük bir hatırlatma, burası bilgili ama mütevazı insanların yaşadığı bir yerdir.Sivrilen çabuk göze batar.
Bence saygı çizgini muhafaza etmeyi bilmelisin.