Sayın arkadaşlar bu mesaj kasmanızı başka yerlerde kasmanızı tavsiye ederim.
Yarsı olan Gocunur:
"Program yaptıgını zannedip yapamayacagı şeyleri yaparım" dedim. Bu cümle şuan bu konunun içinde de bulunup vb.net in çok iyi oldugunu savunan var. Soruyorum VB.Net i biliyorsun ya kullanmayı?
Vb.net zaten tartışmasız çok iyi ben kalksam sen kimsin ben VS. C# biliyorum desem vb.net çok mu daha iyi önemli olan yazabiliyor olmanız. Ben yazıyorum diyorum... VB 6.0 VB.Net ten iyi demiyorum.
Siz kalkmışsınız konu baltalamaya geçmişsiniz.
Siz peugeot 105 2002 model arabayı peugeot 405 2010 modelle kıyaslıyorsunuz.
Cem yılmazın reklamını hatırlayın "Alırım anahtarını"
Şuan Dünya nekadar Win8 e kaysada. Fresiz kesim programı, Plaka programları, Eta Vs.
Bu programları win7 de kullanamayıp 98 de dahi çalışan insanlar var.
Lütfen Salatanın içinden Maydanoz ayırmaya çalışmayın konumu baltalayıp kirletmeyin tartışmanızı konu açıp orada yapın.
Bu arada evet Erdal Demirkıranı çok severim ve okurum. Onu okumamıştım o lakabı kendi kendimi kasmak için değil Zamanında öğretmenlerimin ve arkadaşlarımın bana takmış oldugu lakap idi. Daha sonra Erdal demirkıranın Dünyanın en akıllı adamı kitabını görünce sanki ondan esinlenmişim zannedilmesin.
Not. Gereksiz Cevaplarınızı silerseniz sevinirim.