Merhaba arkadaşlar, bir proje için girişime başladım. Adliyede görev yapıyorum, malum bizim buraya çok evrak geliyor. Ben bu evrakları toplu olarak kaydedecek bir yazılım hazırladım, bunu biraz geliştirmek istiyorum. etrafına çerçeve koyacağım bir barkod otomatik olarak yakalayıp panoya kopyalama yapmasını sağlamam lazım. RegEx kodları ile bunu parçalayarak değişkenleri bir makro programıyla algılatıp ilgili kutucuklara doldurup tıklattıracağım.
Şimdi örnek olarak verecek olursam barkod şart değil benim çerçevemin içinde yer alan "XXX-XXX-XXXX/XXXX" şeklinde sabit veri olacak. Her evrak tarandığı sırada sağ üst köşesinde bu barkod olacak. Bunu ocr ile okutup direk kopyalamasını ve panoya yapıştırmasını istiyorum. Sizce buna dair bir kaynak bulabilir miyim? Biraz aradım ama pek örnek yok gibi. Demek istediğimi umarım anlatabilmişimdir. Ekranda o bölgeyi C# ile okutmam yeterli olacak..
Ekranda bulunan yazıyı yakalama ?
11
●121
- 30-06-2021, 14:17:26Merhaba, OCR ile ilgili javada kolay ve ücretsiz kütüphaneler mevcut. Java ile api yazıp diğer programınızda o apiyi çağırarak kullanabilirsiniz. PDF, JPEG veya PNG dosyasını string değerine çevirir ve içinden istediğiniz değeri substr yaparak alabiliriz. örnek olarak : http://tess4j.sourceforge.net/tutorialUgurSirin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 14:18:30Bi bitmediniz arkadaş, adam sorunu ile ilgili yardım almak için konu açmış kalkıp adama alakasız cevap yazıyorsunuz sırf laf olsun diye. Faydalı bilgi verecekseniz yazın konuyla ilginiz yok, bilginiz yok adama profesyonel yaptığı işle alakalı akıl veriyorsunuz. Kızdım biraz kusura bakma ama gerek yok böyle şeylere.baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 14:21:30Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eşinize mi kızdınız yoksa çocuğunuza mı yoksa patronunuza mı bilmiyorum
ama bir kamı kurumuna ait bilgiler 3. parti bir yazılım aracılığı ile görüntülenmesi veya paylaşılması suç teşkil edebilir diye düşünürek fikir belirttim
arkadaştan özür diliyorum
ama senin de biraz daha sakinleşmen gerektiğini ve de psikolıjik yarım alma zorunluluğun olduğunu düşünüyorum - 30-06-2021, 14:23:19Yorumunuz için teşekkür ederim ama bu tür programları tamamladıktan sonra kurumun ilgili birimlerinden izin almadan zaten kullanmamız yasak. Ben projeyi tamamlayıp sunduktan sonra kabul ettirmeye çabalarken bunları düşünmek istemiyorum. Ben çabamı göstereyim işe yarayacak bir program tamamlayım tüm Türkiye'de işe yarayacak sonuçta kabul etmezlerse yine kullanmayız. Burada derdim yardım aramak..baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 14:23:56Hemen örneğe bakıp değerlendiriyorum çok teşekkür ederim. Bu kaynak işime yararsa burada paylaşırım teşekkürler.mrJavaC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 14:24:27Hem bilişim suçları ile ilgili arkadaşa verdiğiniz tavsiyeyi hem de psikoloji alanındaki derin bilgilerinize dayanarak verdiğiniz psikolog tavsiyenizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim ilginiz için.baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2021, 14:25:11anladım hocamUgurSirin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nacizane tavsiyede bulundum
bir kamu çalışanı olarak