baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eşinize mi kızdınız yoksa çocuğunuza mı yoksa patronunuza mı bilmiyorum
ama bir kamı kurumuna ait bilgiler 3. parti bir yazılım aracılığı ile görüntülenmesi veya paylaşılması suç teşkil edebilir diye düşünürek fikir belirttim
arkadaştan özür diliyorum
ama senin de biraz daha sakinleşmen gerektiğini ve de psikolıjik yarım alma zorunluluğun olduğunu düşünüyorum
Hem bilişim suçları ile ilgili arkadaşa verdiğiniz tavsiyeyi hem de psikoloji alanındaki derin bilgilerinize dayanarak verdiğiniz psikolog tavsiyenizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim ilginiz için.