UgurSirin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim ama bu tür programları tamamladıktan sonra kurumun ilgili birimlerinden izin almadan zaten kullanmamız yasak. Ben projeyi tamamlayıp sunduktan sonra kabul ettirmeye çabalarken bunları düşünmek istemiyorum. Ben çabamı göstereyim işe yarayacak bir program tamamlayım tüm Türkiye'de işe yarayacak sonuçta kabul etmezlerse yine kullanmayız. Burada derdim yardım aramak..
anladım hocam
nacizane tavsiyede bulundum
bir kamu çalışanı olarak