Bi bitmediniz arkadaş, adam sorunu ile ilgili yardım almak için konu açmış kalkıp adama alakasız cevap yazıyorsunuz sırf laf olsun diye. Faydalı bilgi verecekseniz yazın konuyla ilginiz yok, bilginiz yok adama profesyonel yaptığı işle alakalı akıl veriyorsunuz. Kızdım biraz kusura bakma ama gerek yok böyle şeylere.
eşinize mi kızdınız yoksa çocuğunuza mı yoksa patronunuza mı bilmiyorum
ama bir kamı kurumuna ait bilgiler 3. parti bir yazılım aracılığı ile görüntülenmesi veya paylaşılması suç teşkil edebilir diye düşünürek fikir belirttim
arkadaştan özür diliyorum
ama senin de biraz daha sakinleşmen gerektiğini ve de psikolıjik yarım alma zorunluluğun olduğunu düşünüyorum