• 19-11-2020, 23:33:10
    #10
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referanslar ay sonu bakiyeye yansır. Referans gelirimi söyleyecek biri gibimi görünüyorum oradan? O konuyu açtım da pek işe yaramadı zaten. Ayda 8 - 9 euro ref gelirim var. Konu beklediğim gibi olmadı. Bizim r10 milleti zaten refiyle üye olup ona mı kazandırıcam kafasında. Sıkıntı yok kendim kazanıyorum
    sakin reis ^^ güzel o halde, birileri için umut verici bu miktarlar demek ki ortada biten bi şey yok çalışma yöntemleriyle alakalı. bol kazançlar.
  • 19-11-2020, 23:35:16
    #11
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin reis ^^ güzel o halde, birileri için umut verici bu miktarlar demek ki ortada biten bi şey yok çalışma yöntemleriyle alakalı. bol kazançlar.
    Bitmedi hocam bitmedi. Konularda bazen yazıyorum "Biz bitti demeden bitmez" diye. Laf olsun diye yazmıyorum bunu. Nasıl pinlediğimi de nerdeyse yazdığım her konuda söylüyorum. Yine söyleyeyim. Özel yazılım + 1 private (Şahsa özel) proxy = 2 cooikeli hesap
  • 20-11-2020, 09:49:17
    #12
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitmedi hocam bitmedi. Konularda bazen yazıyorum "Biz bitti demeden bitmez" diye. Laf olsun diye yazmıyorum bunu. Nasıl pinlediğimi de nerdeyse yazdığım her konuda söylüyorum. Yine söyleyeyim. Özel yazılım + 1 private (Şahsa özel) proxy = 2 cooikeli hesap
    şu an pinlemeden ziyade domain daha önemli gibi benim için. adjodan aldığınız linkleri direkt pinlere mi gömüyorsunuz yoksa bi yönlendirme söz konusu mu
  • 20-11-2020, 11:02:09
    #13
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitmedi hocam bitmedi. Konularda bazen yazıyorum "Biz bitti demeden bitmez" diye. Laf olsun diye yazmıyorum bunu. Nasıl pinlediğimi de nerdeyse yazdığım her konuda söylüyorum. Yine söyleyeyim. Özel yazılım + 1 private (Şahsa özel) proxy = 2 cooikeli hesap
    hocam proxy aldığınız yeri pm atar mısınız? Tekrar proxyli denemek istiyorum. Teşekkürler
  • 20-11-2020, 19:23:08
    #14
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel gidiyor. Günde 20 Euro kadar.
    Hocam ne kadar hite 20 euro kazanıyorsunuz
  • 20-11-2020, 23:07:59
    #15
    Proxy maliyeti nedir acaba ? 10-15 TL ye satılıyor bir tanesi onlardan mı alacağız ?