• 18-11-2020, 00:27:27
    #1
    özel yazılım ile 2 k hesap pinletiyordum 1900 tanesi shadow olmuş büyük ihtimal proxylerin çöp olmasından kaynaklanıyor , sizde durumlar nedir?
  • 18-11-2020, 00:29:55
    #2
    Selamlar,

    Normal hesapta açsak banlıyor bu aralar.
  • 18-11-2020, 00:36:04
    #3
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Normal hesapta açsak banlıyor bu aralar.
    geçmiş olsun , tokenlerin bitişi herkes için felaket oldu maalesef
  • 18-11-2020, 19:32:55
    #4
    Uzun süredir session + proxy ile çalışan sistemim var bir sıkıntı olmadı.
  • 19-11-2020, 19:53:20
    #5
    2 session hesap = 1 private proxy pinliyorum.

    Proxy kaliteli olsun. Öyle ucuz yerlerden almayın.
  • 19-11-2020, 21:11:10
    #6
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 session hesap = 1 private proxy pinliyorum.

    Proxy kaliteli olsun. Öyle ucuz yerlerden almayın.
    Hocam nasıl gidiyor sizin çalışmalar? Yanlış hatırlamıyorsam ADJO üzerinden denemeler yapıyordunuz?
  • 19-11-2020, 22:03:07
    #7
    scylla40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl gidiyor sizin çalışmalar? Yanlış hatırlamıyorsam ADJO üzerinden denemeler yapıyordunuz?
    Güzel gidiyor. Günde 20 Euro kadar.
  • 19-11-2020, 22:20:40
    #8
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel gidiyor. Günde 20 Euro kadar.
    kendi hesaplarınızdan mı sisteme kayıt ettirdiğiniz referanslardan mı
  • 19-11-2020, 22:23:34
    #9
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi hesaplarınızdan mı sisteme kayıt ettirdiğiniz referanslardan mı
    Referanslar ay sonu bakiyeye yansır. Referans gelirimi söyleyecek biri gibimi görünüyorum oradan? O konuyu açtım da pek işe yaramadı zaten. Ayda 8 - 9 euro ref gelirim var. Konu beklediğim gibi olmadı. Bizim r10 milleti zaten refiyle üye olup ona mı kazandırıcam kafasında. Sıkıntı yok kendim kazanıyorum