session proxy ile aktif çalışan var mı?
14
●510
- 18-11-2020, 00:36:04geçmiş olsun , tokenlerin bitişi herkes için felaket oldu maalesefraskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2020, 19:53:202 session hesap = 1 private proxy pinliyorum.
Proxy kaliteli olsun. Öyle ucuz yerlerden almayın. - 19-11-2020, 21:11:10Hocam nasıl gidiyor sizin çalışmalar? Yanlış hatırlamıyorsam ADJO üzerinden denemeler yapıyordunuz?Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2020, 22:03:07Güzel gidiyor. Günde 20 Euro kadar.scylla40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2020, 22:20:40kendi hesaplarınızdan mı sisteme kayıt ettirdiğiniz referanslardan mıMurat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2020, 22:23:34Referanslar ay sonu bakiyeye yansır. Referans gelirimi söyleyecek biri gibimi görünüyorum oradan? O konuyu açtım da pek işe yaramadı zaten. Ayda 8 - 9 euro ref gelirim var. Konu beklediğim gibi olmadı. Bizim r10 milleti zaten refiyle üye olup ona mı kazandırıcam kafasında. Sıkıntı yok kendim kazanıyorumpinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle