Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 session hesap = 1 private proxy pinliyorum.

Proxy kaliteli olsun. Öyle ucuz yerlerden almayın.
Hocam nasıl gidiyor sizin çalışmalar? Yanlış hatırlamıyorsam ADJO üzerinden denemeler yapıyordunuz?