Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Referanslar ay sonu bakiyeye yansır. Referans gelirimi söyleyecek biri gibimi görünüyorum oradan? O konuyu açtım da pek işe yaramadı zaten. Ayda 8 - 9 euro ref gelirim var. Konu beklediğim gibi olmadı. Bizim r10 milleti zaten refiyle üye olup ona mı kazandırıcam kafasında. Sıkıntı yok kendim kazanıyorum
sakin reis ^^ güzel o halde, birileri için umut verici bu miktarlar demek ki ortada biten bi şey yok çalışma yöntemleriyle alakalı. bol kazançlar.