Bitmedi hocam bitmedi. Konularda bazen yazıyorum "Biz bitti demeden bitmez" diye. Laf olsun diye yazmıyorum bunu. Nasıl pinlediğimi de nerdeyse yazdığım her konuda söylüyorum. Yine söyleyeyim. Özel yazılım + 1 private (Şahsa özel) proxy = 2 cooikeli hesap
şu an pinlemeden ziyade domain daha önemli gibi benim için. adjodan aldığınız linkleri direkt pinlere mi gömüyorsunuz yoksa bi yönlendirme söz konusu mu