Bitmedi hocam bitmedi. Konularda bazen yazıyorum "Biz bitti demeden bitmez" diye. Laf olsun diye yazmıyorum bunu. Nasıl pinlediğimi de nerdeyse yazdığım her konuda söylüyorum. Yine söyleyeyim. Özel yazılım + 1 private (Şahsa özel) proxy = 2 cooikeli hesap
hocam proxy aldığınız yeri pm atar mısınız? Tekrar proxyli denemek istiyorum. Teşekkürler