Pinokyo Yazılım hk.
22
●2.851
- 21-11-2019, 19:39:08Arkadaşlar herkese merhaba, Pinokyo yazılımını kullananlar hangi aşamadasınız, ne kadar sürede ne kadar hit veya kazanç aldınız. Ben kendim 1.5 ayı geçtim 22 subdomain ile günlük 10 ila 35 tl arası adsense kazanç sağlıyorum. Sizde durumlar nasıl ?
- 21-11-2019, 19:48:19Ben 6 subdomain ile çalışıyorum. Tüm hesaplarım shadow yedikten sonra ara vermem gerekti ona rağmen bir tane subdomainden günde 0-2 ₺ arası damlıyor şuan
Bütçemi ayarladığımda api hesaplar ve proxy hesaplar için proxy ile hesap satın alıp devam edeceğim. Shadow sorunuda çözülmüş galiba güzel dönüş alırım diye umuyorum
- 21-11-2019, 19:53:00ben hiç shadowa yakalanmadim çok şükür 😂burak1355 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2019, 20:00:12Zaman aralıklarınızı nasıl yaptınız hocamMustafaK035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Proxy nereden alıyorsunuz bende sizi örnek alayım.
- 21-11-2019, 20:09:10zaman aralığı 20 30 dk arasında hocamburak1355 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
proxy şuan pinokyo yazılımdan alıyorum
sitelerin hepsini googleye kaydettim domain uzantim .com, bide pinterest hesaplarını e posta onaylı olarak kendim açtım
grup yok hocam kullanıcı çok olduğu için bilgi alışverişi yapmak istedimBrowland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-11-2019, 20:17:49Bu tür projelerde anlık iletişim ve bilgilendirme için gurup olması gerekiyor, bir an önce kurumanızı öneririm.MustafaK035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanan galiba sizden başka yok, kazanamayan arkadaşlarda umarım kısa sürede kazanmaya başlarlar.
iyi forumlar. - 21-11-2019, 20:18:22ben merak ediyordum bilgileniyorum işte. Yanlış olan ne var bu konuda
Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-11-2019, 20:21:02Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGuruptan kastınız ne anlayamadık pek? Türkçesini söylerseniz Pinokyo yöneticilerine iletiriz belki biz de.Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçemi ayarladığımda api hesaplar ve proxy hesaplar için proxy ile hesap satın alıp devam edeceğim. Shadow sorunuda çözülmüş galiba güzel dönüş alırım diye umuyorum
Proxy nereden alıyorsunuz bende sizi örnek alayım.