Bu tür projelerde anlık iletişim ve bilgilendirme için gurup olması gerekiyor, bir an önce kurumanızı öneririm.
Kazanan galiba sizden başka yok, kazanamayan arkadaşlarda umarım kısa sürede kazanmaya başlarlar.
iyi forumlar.
Sizin kendi gurubunuz yok mu? neden böyle bir konu açmayı düşündünüz anlamadım.
Guruptan kastınız ne anlayamadık pek? Türkçesini söylerseniz Pinokyo yöneticilerine iletiriz belki biz de.