burak1355 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 6 subdomain ile çalışıyorum. Tüm hesaplarım shadow yedikten sonra ara vermem gerekti ona rağmen bir tane subdomainden günde 0-2 ₺ arası damlıyor şuan Bütçemi ayarladığımda api hesaplar ve proxy hesaplar için proxy ile hesap satın alıp devam edeceğim. Shadow sorunuda çözülmüş galiba güzel dönüş alırım diye umuyorum
ben hiç shadowa yakalanmadim çok şükür 😂