Pinokyo Yazılım hk.
22
●2.851
- 21-11-2019, 20:51:29Ben kullanmaya başlayalı ortalama 15-20 gün oldu 20 sub domain kurulu 4-5 sub shadow ban yedi şuan kazanç yok. Ortalama sitelere giriş 20-30 tık. Mobil reklamlar sıkıntılı reklam yerleşimi yüzünden olduğunu düşünüyorum. Bu konuya el atmaları lazım hitler ve tiklar dusuk. Genel olarak bakarsak iyi yazılmış bir bot
- 21-11-2019, 20:54:13Bi WhatsApp grubu kuralım o zaman bence PİNOKYO adında ya da Onur( uygunsa tabi) kursun bizleri eklesin
- 21-11-2019, 20:57:56Üyeliği durdurulduEvet arkadaşı sırf gelsin kendi kazanç görüntüsüyle yorumunu yapsın diye foruma ben davet ettim ve davetiye gönderdim. Müşterilerim konuma kazanç görüntüsüyle yorum yaparsa yapar kimseyi illa yorum yapacaksın diye zorlamam, "galiba" yazman niyetinin iyi olduğu anlamına gelmez, düşüncelerini kendine sakla.Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için en önemlisi konuma r10 üyelerinin yorum yapması, whatsapp'dan, skype'dan yazanlar var ama onları eklesem bile bazı arkadaşlar bunun gerçek olmadığını öne sürecektir.MyMuhammedavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değişik birisi.Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-11-2019, 20:58:05Soruyu soran kişi yazılımı kullanmayan biri olsaydaı gayet normal bir konu olurdu ve dediğiniz gibi beni ilgilendirmezdi. Konu uzatmak istemiyorum.MustafaK035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhalefet olmak iyidir.Alaycı bir şekilde yazmasınız teşekkür bile ederdim. Gerek yokmuş.Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

