Alakası bile yok. Cümle içinde "galiba" geçiyor. Art niyetli düşünüyorsunuz.
çeşitli satış konularında, satışın daha fazla olması için arkadaşlar konularına kazanç görselleri eklerler. Siz de yukarıdaki arkadaşın görselini yorum yaptıktan sonra eklediniz. forum dışı müşterilerinizi bilmem. Forum içi kazananlar olsaydı muhtemelen eklerdiniz. "Galiba"kelimesinin dayanağı da budur.
Evet arkadaşı sırf gelsin kendi kazanç görüntüsüyle yorumunu yapsın diye foruma ben davet ettim ve davetiye gönderdim. Müşterilerim konuma kazanç görüntüsüyle yorum yaparsa yapar kimseyi illa yorum yapacaksın diye zorlamam, "galiba" yazman niyetinin iyi olduğu anlamına gelmez, düşüncelerini kendine sakla.
@Browland; Merhaba, pinokyo ile bende kazanıyorum fakat kazanç görselini foruma değil
@Tasarimix; hocama whatsapptan gönderdim ki eminim benim gibi özelden gönderen çok vardır.
Benim için en önemlisi konuma r10 üyelerinin yorum yapması, whatsapp'dan, skype'dan yazanlar var ama onları eklesem bile bazı arkadaşlar bunun gerçek olmadığını öne sürecektir.
Arkadaş her pinterest konusuna muhalefet hocam pek takmayın kendisini
Değişik birisi.