Ben 6 subdomain ile çalışıyorum. Tüm hesaplarım shadow yedikten sonra ara vermem gerekti ona rağmen bir tane subdomainden günde 0-2 ₺ arası damlıyor şuan Bütçemi ayarladığımda api hesaplar ve proxy hesaplar için proxy ile hesap satın alıp devam edeceğim. Shadow sorunuda çözülmüş galiba güzel dönüş alırım diye umuyorum