• 13-08-2019, 01:36:52
    #1
    Selamlar;

    Yazdığım kodlamaları pa ve sap eklentisinde denerken sap eklentisi yüzünden pinterest apilerinin engellendiğini ve onay istediğini farkettim. Son zamanlarda sap kullanan arkadaşlarımızda bir sorun varmı merak ettim ihtiyaca yönelik yeni bir api ile pinleme sistemi geliştirmeyi düşünüyorum.
  • 13-08-2019, 02:03:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    S3 linki konusunda PM gönderdim 1000 tl istedin. Şimdi bu forumdan yararlanıp hiç birbirşey paylaşmamak olmaz. Eğer ücretsiz yöntemi paylaşıcaksan yardımcı olsunlar...
  • 13-08-2019, 02:03:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam daha once olmuştu ancak 3 aya yakın bir süreçte bende düşen api yok.
  • 13-08-2019, 02:05:40
    #4
    SAP ile kaç farklı yöntemle site kurulursa kurulsun domain ban yemesi kaçınılmaz oluyor. Kullanıpta ban yemeyen var mı? Site doğrulamayınca dahi banlıyor sonuçta API onayını vererek siteni bağlıyorsun.
  • 13-08-2019, 02:11:22
    #5
    R10_Dedektifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S3 linki konusunda PM gönderdim 1000 tl istedin. Şimdi bu forumdan yararlanıp hiç birbirşey paylaşmamak olmaz. Eğer ücretsiz yöntemi paylaşıcaksan yardımcı olsunlar...
    1000 tl mi bulursam bedavaya paylasirim
  • 13-08-2019, 02:12:42
    #6
    R10_Dedektifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S3 linki konusunda PM gönderdim 1000 tl istedin. Şimdi bu forumdan yararlanıp hiç birbirşey paylaşmamak olmaz. Eğer ücretsiz yöntemi paylaşıcaksan yardımcı olsunlar...
    Size özel değildi fiyat hocam yakında satış konusunu açıcam yine 1000₺ üzerinden satışa sunucam. Eğer konularımı araştırırsanız bu forum için ne kadar ücretsiz bilgi paylaştığımı görebilirsiniz. Hayırlı bayramlar

    Edit: Ayrıca aradığınız şey bir yöntem değildir amazon işi otomatik yapılması gereken ve kodlama gerektiren bir iş. Basit bir yöntem olsa zaten kimseden 1k para istemem burayı iyi anlamak gerekir.

    iphone5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha once olmuştu ancak 3 aya yakın bir süreçte bende düşen api yok.
    Ben birkaç hesapta test ettim kendi özel sistemimde hiçbir sorun olmazken sap eklentisinin verdiği callback linkini eklediğimde api onaya gönderilmesini istiyor. Bu durumu farkettiğim için yeni bir sistem gerekli olabilir diye düşündüm açıkcası.

    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SAP ile kaç farklı yöntemle site kurulursa kurulsun domain ban yemesi kaçınılmaz oluyor. Kullanıpta ban yemeyen var mı? Site doğrulamayınca dahi banlıyor sonuçta API onayını vererek siteni bağlıyorsun.
    API ile pinlemelerde domain ban pek yaşanmaz. Ancak buradaki olay farklı hocam bu eklenti yüzünden pinterest developer hesabında açılan APIler onaya düşüyor en azından ben böyle düşünüyorum.
  • 13-08-2019, 02:25:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size özel değildi fiyat hocam yakında satış konusunu açıcam yine 1000₺ üzerinden satışa sunucam. Eğer konularımı araştırırsanız bu forum için ne kadar ücretsiz bilgi paylaştığımı görebilirsiniz. Hayırlı bayramlar
    Peki bu forumdan ne kadar yararlandığını neden söylemiyorsun? Bak bu konuları sen açmışsın....
    .....

    Bunun gibi bir sürü yardım istediğin konun var. Vaktim olmadığı için hepsini yazamıyorum ama isteyen profiline girip bakabilir. Yani bu forumun etinden sütünden yararlanıp bu şekilde fahiş fiyatla eklenti satmak etik mi? Hintlilerin tamamının bildiği bir konuda burdan ne götürsem kar mantığıyla kimse r10 üyelerini tokatlayamaz, izin verilmedz. Yakında bu senin 1000 tl ye satmaya çalıştığın sistem burda ücretsiz paylaşılırsa hiç şaşırma.“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.

    Ek: 1000 tl istediği pm https://i.hizliresim.com/anz9E4.png
  • 13-08-2019, 02:27:45
    #8
    R10_Dedektifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S3 linki konusunda PM gönderdim 1000 tl istedin. Şimdi bu forumdan yararlanıp hiç birbirşey paylaşmamak olmaz. Eğer ücretsiz yöntemi paylaşıcaksan yardımcı olsunlar...
    @Bezos; sedat arkadaşın açtığı konuları gördün mü? Arkadaş üye olduğundan bu yana bütün bilgi birikimini bedava paylaşmış, çok değerli konular açmış. (İroni)

    Varsa bir taktik, yol, yöntem buyrun sizde bir tane açında bizde faydalanım.
  • 13-08-2019, 02:29:26
    #9
    R10_Dedektifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu forumdan ne kadar yararlandığını neden söylemiyorsun? Bak bu konuları sen açmışsın....
    .....

    Bunun gibi bir sürü yardım istediğin konun var. Vaktim olmadığı için hepsini yazamıyorum ama isteyen profiline girip bakabilir. Yani bu forumun etinden sütünden yararlanıp bu şekilde fahiş fiyatla eklenti satmak etik mi? Hintlilerin tamamının bildiği bir konuda burdan ne götürsem kar mantığıyla kimse r10 üyelerini tokatlayamaz, izin verilmedz. Yakında bu senin 1000 tl ye satmaya çalıştığın sistem burda ücretsiz paylaşılırsa hiç şaşırma.“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.

    Ek: 1000 tl istediği pm https://i.hizliresim.com/anz9E4.png
    O halde herkes bulduğu yöntemi veya yazdığı yazılımı burada beleş dağıtsın varmı böyle bir mantık ben burada gecemi gündüzüme katıp sistem kodluycam biri gelip 1k istedim diye bana hesap soracak kimseyi tokatlama gibi bir niyetim yok amacınızı anlamadım üstüme gelerek beleş yazılım mı almaya çalışıyosunuz anlamadım. Aradığınız şey bir yöntem değil zaten başlı başına bir yazılım. İstediğim fiyatı söylerim bundan sizene neden zorunuza gidiyor istemiyorsanız almazsınız kedi uzanamadığı ciğere.. Neyse konuyu fazla dağıtmayalım..