SAP ile kaç farklı yöntemle site kurulursa kurulsun domain ban yemesi kaçınılmaz oluyor. Kullanıpta ban yemeyen var mı? Site doğrulamayınca dahi banlıyor sonuçta API onayını vererek siteni bağlıyorsun.