R10_Dedektifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu forumdan ne kadar yararlandığını neden söylemiyorsun? Bak bu konuları sen açmışsın....
.....

Bunun gibi bir sürü yardım istediğin konun var. Vaktim olmadığı için hepsini yazamıyorum ama isteyen profiline girip bakabilir. Yani bu forumun etinden sütünden yararlanıp bu şekilde fahiş fiyatla eklenti satmak etik mi? Hintlilerin tamamının bildiği bir konuda burdan ne götürsem kar mantığıyla kimse r10 üyelerini tokatlayamaz, izin verilmedz. Yakında bu senin 1000 tl ye satmaya çalıştığın sistem burda ücretsiz paylaşılırsa hiç şaşırma.“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.

Ek: 1000 tl istediği pm https://i.hizliresim.com/anz9E4.png
O halde herkes bulduğu yöntemi veya yazdığı yazılımı burada beleş dağıtsın varmı böyle bir mantık ben burada gecemi gündüzüme katıp sistem kodluycam biri gelip 1k istedim diye bana hesap soracak kimseyi tokatlama gibi bir niyetim yok amacınızı anlamadım üstüme gelerek beleş yazılım mı almaya çalışıyosunuz anlamadım. Aradığınız şey bir yöntem değil zaten başlı başına bir yazılım. İstediğim fiyatı söylerim bundan sizene neden zorunuza gidiyor istemiyorsanız almazsınız kedi uzanamadığı ciğere.. Neyse konuyu fazla dağıtmayalım..