Size özel değildi fiyat hocam yakında satış konusunu açıcam yine 1000₺ üzerinden satışa sunucam. Eğer konularımı araştırırsanız bu forum için ne kadar ücretsiz bilgi paylaştığımı görebilirsiniz. Hayırlı bayramlar
Peki bu forumdan ne kadar yararlandığını neden söylemiyorsun? Bak bu konuları sen açmışsın....
.....
Bunun gibi bir sürü yardım istediğin konun var. Vaktim olmadığı için hepsini yazamıyorum ama isteyen profiline girip bakabilir. Yani bu forumun etinden sütünden yararlanıp bu şekilde fahiş fiyatla eklenti satmak etik mi? Hintlilerin tamamının bildiği bir konuda burdan ne götürsem kar mantığıyla kimse r10 üyelerini tokatlayamaz, izin verilmedz. Yakında bu senin 1000 tl ye satmaya çalıştığın sistem burda ücretsiz paylaşılırsa hiç şaşırma.İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır. H.Ş.
Ek: 1000 tl istediği pm
https://i.hizliresim.com/anz9E4.png