• 21-10-2012, 01:34:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkese merhaba.

    Konuya hemen girmek istiyorum.Üzerinde çalıştığımız çok özel bir projemiz var.Bu proje çok yeni bir fikir ve henüz araştırmalarımıza göre dünyada benzeri yok.

    Fikrimizi henüz patent almadığımız için burada açıklayamıyorum bu konuyu açmamın nedeni ise şu.

    Biz projeler geliştiren bir ekip kurmayı hedefliyoruz.Şu anda ekipte ben dahil 2 kişiyiz.

    Peki bu ekip neler yapacak ?

    Bizim hedefimiz Türkiye ye yeni projelere kazandırmak olacak.Şu an elimizde 2 proje var ve çok güzel domainlere sahip.

    Nasıl bir bütçe planlaması yaptınız ?

    Projelerimizden 1.si uzmankirala,projekurdu tarzı projedir.İsmi ve içeriği daha kapsamlıdır.Bu projeyi ücretsiz piyasaya sunup piyasayı iyicene araştırmak çevre kazanmak istiyoruz.Bu aşamaya kadar reklam çalışması hariç hiç bir harcama yapılmayacaktır.Piyasayı iyicene öğrendikten sonra 2. projemizi hayata geçirmek için çalışmalara başlayacağız.Biz projenin sunucu tasarım gibi işlemlerini hallettik. Domain ismi de oldukça güzeldir.

    Benden beklentiniz nedir ? Ödeme nasıl olacaktır.

    Beklentimiz web yazılımı konusunda deneyimli olmanız.Bunun karşılığında bir ekip olarak piyasaya beraber girip beraber kazanç sağlamak istiyoruz.

    1.proje için sizinle iyi anlaşırsak güveni sağlayabilirsek 2.projemizi size de anlatıp beraber yürüteceğiz.Lütfen kazanç sizin için ön plandaysa başvurmayınız.Çünkü hiç bir proje için size kesin tutar şu kadar kazanç sağlarız sözü veremem.


    Daha fazla detayları sesli konuşarak,anlık iletişim kullanarak sorabilirsiniz.r10.net de aslında yeni değilim ama bu kullanıcı adı ile güven sıkıntısı olacağından sizi tanıdıkça ve sizde bizi tanıdıkça bunu rahatlıkla aşabileceğimizi göreceksiniz.

    Amacımız 1.proje ile piyasa araştırması yapıp 2. projeyi yeni fikri hayata geçirmek.

    Not : Çok ön planda olmamakla birlikte şu şartlara uyanlarla görüşmek daha çok isteriz.

    - Ankara da yüz yüze görüşebilmek.

    - İlerde kurulacak ofis için engeli olmamak.

    - Reşit olmak.

    Msn : web_angry@hotmail.com
  • 21-10-2012, 02:28:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    verin parasını yaptırın projenizi, yazılıma harcayacak kadar bütçeniz yoksa hiç girmeyin bu işe
  • 21-10-2012, 03:08:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soru işaretlerinden, nefret ederim !
  • 21-10-2012, 03:35:10
    #4
    Macera aramak isteyen bir insan için, hayal kurmak pek iyi sonuçlar doğurmayabilir, kaldıki siz hayattan hiçbir beklentisi olmayan tamamen söyleneni yapıp hiçbir karşılık beklemeyen yada -("Umut Dolu")- insanlar arıyorsunuz, bulunduğunuz mevkide en yüksek binanın tepesine çıkın ordan seslenin birileri illaki gelecektir bol şans.
  • 21-10-2012, 12:07:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    "Lütfen kazanç sizin için ön plandaysa başvurmayınız.Çünkü hiç bir proje için size kesin tutar şu kadar kazanç sağlarız sözü veremem."

    uğraştık 2-3 ay proje tutmadı yallah sen yoluna ben yoluma yani...
  • 21-10-2012, 19:34:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verin parasını yaptırın projenizi, yazılıma harcayacak kadar bütçeniz yoksa hiç girmeyin bu işe
    Parası olmayanların burada konuşma hakkı bile mi yok onumu demek istediniz.Ayrıca ben gerekli yatırımları reklama yapacağımı belirttim.Tasarımda oldukça güzel işler yapıyoruz ve birbirimizden para beklemiyoruz.Çünkü projeye inancımız var.Ben burada iş yaptırmak için açmadım bu konuyu projeyi beraber yapmak için açtım.Lütfen dikkat edin.

    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru işaretlerinden, nefret ederim !
    Ne gibi soru işareti anlamadım.Soru cevap diyorsanız daha iyi anlaşılacağını inandığım için o şekilde yazdım.Yada dediğiniz aklınızda kalan sorularsa cevaplamaya hazırım.

    tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macera aramak isteyen bir insan için, hayal kurmak pek iyi sonuçlar doğurmayabilir, kaldıki siz hayattan hiçbir beklentisi olmayan tamamen söyleneni yapıp hiçbir karşılık beklemeyen yada -("Umut Dolu")- insanlar arıyorsunuz, bulunduğunuz mevkide en yüksek binanın tepesine çıkın ordan seslenin birileri illaki gelecektir bol şans.
    Anlamıyorum neden bu kadar para ön planda sizler için.Ben burada yeni fikrim olduğunu belirttim siz söyleneni yapıp hiçbir karşılık beklemeyen insanlar diyorsunuz.Bu insanlar yanlış yolda mı ? onlarda mı illa para alsınlar yani 3 kişi bir proje yapamazlar mı ? Yada birbirlerine para vererek yapsınlar projelerini.


    EuroTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Lütfen kazanç sizin için ön plandaysa başvurmayınız.Çünkü hiç bir proje için size kesin tutar şu kadar kazanç sağlarız sözü veremem."

    uğraştık 2-3 ay proje tutmadı yallah sen yoluna ben yoluma yani...
    Sizin uğraştığınız kadar bende uğraşacağım.Bizde vaktimizi bu projeye vereceğiz.Proje tutmaması hiç istemeyeceğimiz bir şey ama tutmaz bu deyip bu riske girmeyelim mi ? sizce Türkiye proje yapmayı hak etmiyor mu ? Kimse yeni fikrini ekip kurup piyasaya sunmaya çalışmasın facebook da twitterda vaktinimi geçirsin herkes.

    Ben zaten konumda demeye çalıştığım gerçekten işini aksatacak bir durumu var ise bu projeye girmesin bu riske girmesin.

    Bence proje yapanlarla ekip kurmaya çalışanlarla uğraşmayın piyasayı 20 30 TL ye logo yazılım yaparak düşüren kişilerle uğraşın derim.Asıl yazılımcılar hak ettiği değeri bu nedenle alamıyorlar.Parayı belki önü açık bir projeden bekliyorsunuz.Bunu yapmayın.
  • 22-10-2012, 07:05:55
    #7
    Hayaliniz gerçekçi ve inancınız tam olabilir, maddiyatın ön planda olmasının nedeni kendimce karşılıklı güven sağlamaktır, tarihte içgüdüsel hareketlerin çoğu Machiavelli nin -Il fine giustifica i mezzi- sözüne tekerrür eder. Başarıya giden heryol mübah ise şayet ki bir noktadan sonra durum bundan ibarettir. başkada diyecek sözüm yok başarılar.

    Angry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parası olmayanların burada konuşma hakkı bile mi yok onumu demek istediniz.Ayrıca ben gerekli yatırımları reklama yapacağımı belirttim.Tasarımda oldukça güzel işler yapıyoruz ve birbirimizden para beklemiyoruz.Çünkü projeye inancımız var.Ben burada iş yaptırmak için açmadım bu konuyu projeyi beraber yapmak için açtım.Lütfen dikkat edin.



    Ne gibi soru işareti anlamadım.Soru cevap diyorsanız daha iyi anlaşılacağını inandığım için o şekilde yazdım.Yada dediğiniz aklınızda kalan sorularsa cevaplamaya hazırım.



    Anlamıyorum neden bu kadar para ön planda sizler için.Ben burada yeni fikrim olduğunu belirttim siz söyleneni yapıp hiçbir karşılık beklemeyen insanlar diyorsunuz.Bu insanlar yanlış yolda mı ? onlarda mı illa para alsınlar yani 3 kişi bir proje yapamazlar mı ? Yada birbirlerine para vererek yapsınlar projelerini.




    Sizin uğraştığınız kadar bende uğraşacağım.Bizde vaktimizi bu projeye vereceğiz.Proje tutmaması hiç istemeyeceğimiz bir şey ama tutmaz bu deyip bu riske girmeyelim mi ? sizce Türkiye proje yapmayı hak etmiyor mu ? Kimse yeni fikrini ekip kurup piyasaya sunmaya çalışmasın facebook da twitterda vaktinimi geçirsin herkes.

    Ben zaten konumda demeye çalıştığım gerçekten işini aksatacak bir durumu var ise bu projeye girmesin bu riske girmesin.

    Bence proje yapanlarla ekip kurmaya çalışanlarla uğraşmayın piyasayı 20 30 TL ye logo yazılım yaparak düşüren kişilerle uğraşın derim.Asıl yazılımcılar hak ettiği değeri bu nedenle alamıyorlar.Parayı belki önü açık bir projeden bekliyorsunuz.Bunu yapmayın.
  • 22-10-2012, 08:45:05
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu şartlarda ekip değil , eleman bile bulabileceğinizi zannetmiyorum.Parasını verip yazılımını vs yaptırmanızı öneririm.
  • 22-10-2012, 12:58:44
    #9
    başlık ve içerik öyle bir çelişiyor ki.
    başlık :
    Alıntı
    Freelance php yazılımcıların dikkatine.Bu proje çok konuşulacak.
    içerik :
    Alıntı
    hiç bir proje için size kesin tutar şu kadar kazanç sağlarız sözü veremem.