• 22-10-2012, 15:26:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayaliniz gerçekçi ve inancınız tam olabilir, maddiyatın ön planda olmasının nedeni kendimce karşılıklı güven sağlamaktır, tarihte içgüdüsel hareketlerin çoğu Machiavelli nin -Il fine giustifica i mezzi- sözüne tekerrür eder. Başarıya giden heryol mübah ise şayet ki bir noktadan sonra durum bundan ibarettir. başkada diyecek sözüm yok başarılar.
    Bizi tanıdıkça güven konusunda sıkıntı olmayacağını konumda belirttim.

    WebTasarimLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu şartlarda ekip değil , eleman bile bulabileceğinizi zannetmiyorum.Parasını verip yazılımını vs yaptırmanızı öneririm.
    Öneriniz için teşekkürler.Ben yatırımı başka alanlara ayırmayı tercih ediyorum.Bu şekilde 3 kişi bu işten daha karlı çıkacaktır.

    cudjex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık ve içerik öyle bir çelişiyor ki.
    başlık :
    içerik :
    Ben bir çelişki göremedim.Ücret beklentisi olmaması projeye boş emek harcanıp bunun karşılığını vermiyeceğimiz anlamına gelmez.Benim demek istediğim bu işi riski göze alarak girin ki ilerde herhangi bir aksi olayda zor durumda kalmayın.
  • 22-10-2012, 15:39:40
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi niyet ve fikirle piyasaya çıkmış ama bütçesi olmayan hiçbir işin tutmadığı bir dünyadayız. Herkesin kendine göre sağlam bir fikri ve belki zamanında alınmış bir domain'i olabiliyor.

    eğer bu işleri yapmak parasız! her fikir adamının harcı olsaydı o zaman piyasdaki fikir enflansyonunu düşünemiyorum bile.

    iyi niyetle bir yola girmek (eğer cebinde paran yoksa) % 98 oranında kaybettirir, aslolan paradır.

    ayrıca fikrine o kadar da güvenme. piyasada çok fazla angel investor mevcut bu tip şeyleri kovalayan. eğer o fikir senin aklına geldiyse bir başkasının da aklına gelmiştir ve muhtemelen kar hesapları tutmadığı için işe girmemişlerdir. haa giren olmamıştır kimse düşünememeştir ilk sen girersin ama işte gelecek gören sermaye senin 2 günde ezer geçer.

    bence gel sen vazgeç bu sevdadan
  • 22-10-2012, 17:15:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    oguzhan306 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi niyet ve fikirle piyasaya çıkmış ama bütçesi olmayan hiçbir işin tutmadığı bir dünyadayız. Herkesin kendine göre sağlam bir fikri ve belki zamanında alınmış bir domain'i olabiliyor.

    eğer bu işleri yapmak parasız! her fikir adamının harcı olsaydı o zaman piyasdaki fikir enflansyonunu düşünemiyorum bile.

    iyi niyetle bir yola girmek (eğer cebinde paran yoksa) % 98 oranında kaybettirir, aslolan paradır.

    ayrıca fikrine o kadar da güvenme. piyasada çok fazla angel investor mevcut bu tip şeyleri kovalayan. eğer o fikir senin aklına geldiyse bir başkasının da aklına gelmiştir ve muhtemelen kar hesapları tutmadığı için işe girmemişlerdir. haa giren olmamıştır kimse düşünememeştir ilk sen girersin ama işte gelecek gören sermaye senin 2 günde ezer geçer.

    bence gel sen vazgeç bu sevdadan
    Öyle bir düşüncem yok geri çekilme gibi.Cebinde paran yoksa sözüne katılmıyorum.1.si sıfır sermaya ile girmiyoruz 2.si önemli olan tüketiciye hitap etmek.
  • 22-10-2012, 17:22:16
    #13
    sıfır sermayeyle girmiyor olabilirsin 100 lirayla da girersin 40.000 liraylada ikisinin arasındaki farktan bahsediyorum ben. yani bu işler böyle kolay olsa herkes yapar bunu. oturacan önce iş planı yapacan hedef belirlicen pazar araştırması yapacan swat analizlerine girecen önünü görmeye çalışacan hedeflere ulaşmadaki zaman içerisindeki bölümü amorte edebilecen fiyufiyttt

    öyle her aklıma fikir geldiyle olmuyor benim demek istediğim. eğrisi doğrusu planlanmadan yapılmış her iş patlamaya mahkumdur diyorum.

    yani özetle eğitimini bilmem yaşını başını bilmem iş hayatı tecrübeni bilmem ama bu işin bir yardım forumuna üye olup çok yüksek riskli bir işe karşılık sadece hayalle yazılımcı aramakla olmayacağını bilirim
  • 22-10-2012, 17:38:28
    #14
    Bu şekilde iş olmaz hocam. Böyle bir proje ancak konuşulur, hatta çok konuşulur.

    Projenizi gerçekleştirecek kapasitede hiç bir insanın bu şartlar altında sizinle çalışacağına inanmıyorum. Sizin risk alma sebepleriniz olabilir ancak bizim için yok. Mesela ilk projenizde beraber çalıştık ama ikinci projede anlaşamadık. İlk projeden kazandığınız sürece bana pay verecek misiniz? O Projenizi patentlerken, beni de pay sahibi yapacak mısınız? Sizin kazanmanız için benim risk alma sebebim nedir? Siz bu projeye girerken kazancı ön plana almayacak mısınız? kazanç ön planda değilse, neden peşin peşin bizim kazancımızı arka plana itmeye çalışıyorsunuz? Projenize güveniyorsanız neden ilk başlardaki zarara göz yummuyorsunuz da kendi payınıza minimum riskle proje gerçekleştirmeye çalışıyorsunuz?

    Neden bizim sektörde bu şekilde fikirler var bilmiyorum ama bir lokanta açılacağı zaman aşçıya, bar açılacağı zaman barmene, hastane açılacağı zaman doktora bu şekilde öneriler sunulabileceğini sanmıyorum. Ya projenizi anlatır anahtar teslim verirsiniz bir firmaya, ya da projeiniz kendiniz gerçekleştirmek amacıyla tutarsınız yazılımcılarınızı maaş neyse yatırırsınız olur biter.
  • 22-10-2012, 19:05:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    oguzhan306 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır sermayeyle girmiyor olabilirsin 100 lirayla da girersin 40.000 liraylada ikisinin arasındaki farktan bahsediyorum ben. yani bu işler böyle kolay olsa herkes yapar bunu. oturacan önce iş planı yapacan hedef belirlicen pazar araştırması yapacan swat analizlerine girecen önünü görmeye çalışacan hedeflere ulaşmadaki zaman içerisindeki bölümü amorte edebilecen fiyufiyttt

    öyle her aklıma fikir geldiyle olmuyor benim demek istediğim. eğrisi doğrusu planlanmadan yapılmış her iş patlamaya mahkumdur diyorum.

    yani özetle eğitimini bilmem yaşını başını bilmem iş hayatı tecrübeni bilmem ama bu işin bir yardım forumuna üye olup çok yüksek riskli bir işe karşılık sadece hayalle yazılımcı aramakla olmayacağını bilirim
    Ben konumda bunları yapmadığıma dair bir şey belirtmez iken siz bunu nerden çıkartıyorsunuz tam çözemedim açıkcası.Merak etmeyin tüm çalışmaları gereken hassasiyetle yapıyoruz.

    Seyranli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde iş olmaz hocam. Böyle bir proje ancak konuşulur, hatta çok konuşulur.

    Projenizi gerçekleştirecek kapasitede hiç bir insanın bu şartlar altında sizinle çalışacağına inanmıyorum. Sizin risk alma sebepleriniz olabilir ancak bizim için yok. Mesela ilk projenizde beraber çalıştık ama ikinci projede anlaşamadık. İlk projeden kazandığınız sürece bana pay verecek misiniz? O Projenizi patentlerken, beni de pay sahibi yapacak mısınız? Sizin kazanmanız için benim risk alma sebebim nedir? Siz bu projeye girerken kazancı ön plana almayacak mısınız? kazanç ön planda değilse, neden peşin peşin bizim kazancımızı arka plana itmeye çalışıyorsunuz? Projenize güveniyorsanız neden ilk başlardaki zarara göz yummuyorsunuz da kendi payınıza minimum riskle proje gerçekleştirmeye çalışıyorsunuz?

    Neden bizim sektörde bu şekilde fikirler var bilmiyorum ama bir lokanta açılacağı zaman aşçıya, bar açılacağı zaman barmene, hastane açılacağı zaman doktora bu şekilde öneriler sunulabileceğini sanmıyorum. Ya projenizi anlatır anahtar teslim verirsiniz bir firmaya, ya da projeiniz kendiniz gerçekleştirmek amacıyla tutarsınız yazılımcılarınızı maaş neyse yatırırsınız olur biter.
    Merhaba yorumunuz için teşekkürler.Kazandğımız her bir kuruşda yazılımcıda buna ortak oalcaktır.Kazanç ön planda ama ben bunu başka yöntemle çözeceğime inanıyorum.

    Daha fazla aksine yorum yazmanızı anlamam gerçekten.Burada bir proje yapacağımdan ve yazılımcı ortak aradığımdan bahsettim.Ben işin sizlere detaylı kısmını anlatmadığımdan siz işin sadece buraya konu açmaktan ibaret olduğunu sandınız.Ama öyle bir şey yok.Gereken tüm çalışmalar en iyi şekilde yapılacaktır.