Bu şekilde iş olmaz hocam. Böyle bir proje ancak konuşulur, hatta çok konuşulur.
Projenizi gerçekleştirecek kapasitede hiç bir insanın bu şartlar altında sizinle çalışacağına inanmıyorum. Sizin risk alma sebepleriniz olabilir ancak bizim için yok. Mesela ilk projenizde beraber çalıştık ama ikinci projede anlaşamadık. İlk projeden kazandığınız sürece bana pay verecek misiniz? O Projenizi patentlerken, beni de pay sahibi yapacak mısınız? Sizin kazanmanız için benim risk alma sebebim nedir? Siz bu projeye girerken kazancı ön plana almayacak mısınız? kazanç ön planda değilse, neden peşin peşin bizim kazancımızı arka plana itmeye çalışıyorsunuz? Projenize güveniyorsanız neden ilk başlardaki zarara göz yummuyorsunuz da kendi payınıza minimum riskle proje gerçekleştirmeye çalışıyorsunuz?
Neden bizim sektörde bu şekilde fikirler var bilmiyorum ama bir lokanta açılacağı zaman aşçıya, bar açılacağı zaman barmene, hastane açılacağı zaman doktora bu şekilde öneriler sunulabileceğini sanmıyorum. Ya projenizi anlatır anahtar teslim verirsiniz bir firmaya, ya da projeiniz kendiniz gerçekleştirmek amacıyla tutarsınız yazılımcılarınızı maaş neyse yatırırsınız olur biter.