iyi niyet ve fikirle piyasaya çıkmış ama bütçesi olmayan hiçbir işin tutmadığı bir dünyadayız. Herkesin kendine göre sağlam bir fikri ve belki zamanında alınmış bir domain'i olabiliyor.
eğer bu işleri yapmak parasız! her fikir adamının harcı olsaydı o zaman piyasdaki fikir enflansyonunu düşünemiyorum bile.
iyi niyetle bir yola girmek (eğer cebinde paran yoksa) % 98 oranında kaybettirir, aslolan paradır.
ayrıca fikrine o kadar da güvenme. piyasada çok fazla angel investor mevcut bu tip şeyleri kovalayan. eğer o fikir senin aklına geldiyse bir başkasının da aklına gelmiştir ve muhtemelen kar hesapları tutmadığı için işe girmemişlerdir. haa giren olmamıştır kimse düşünememeştir ilk sen girersin ama işte gelecek gören sermaye senin 2 günde ezer geçer.
bence gel sen vazgeç bu sevdadan