BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verin parasını yaptırın projenizi, yazılıma harcayacak kadar bütçeniz yoksa hiç girmeyin bu işe
Parası olmayanların burada konuşma hakkı bile mi yok onumu demek istediniz.Ayrıca ben gerekli yatırımları reklama yapacağımı belirttim.Tasarımda oldukça güzel işler yapıyoruz ve birbirimizden para beklemiyoruz.Çünkü projeye inancımız var.Ben burada iş yaptırmak için açmadım bu konuyu projeyi beraber yapmak için açtım.Lütfen dikkat edin.

airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soru işaretlerinden, nefret ederim !
Ne gibi soru işareti anlamadım.Soru cevap diyorsanız daha iyi anlaşılacağını inandığım için o şekilde yazdım.Yada dediğiniz aklınızda kalan sorularsa cevaplamaya hazırım.

tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Macera aramak isteyen bir insan için, hayal kurmak pek iyi sonuçlar doğurmayabilir, kaldıki siz hayattan hiçbir beklentisi olmayan tamamen söyleneni yapıp hiçbir karşılık beklemeyen yada -("Umut Dolu")- insanlar arıyorsunuz, bulunduğunuz mevkide en yüksek binanın tepesine çıkın ordan seslenin birileri illaki gelecektir bol şans.
Anlamıyorum neden bu kadar para ön planda sizler için.Ben burada yeni fikrim olduğunu belirttim siz söyleneni yapıp hiçbir karşılık beklemeyen insanlar diyorsunuz.Bu insanlar yanlış yolda mı ? onlarda mı illa para alsınlar yani 3 kişi bir proje yapamazlar mı ? Yada birbirlerine para vererek yapsınlar projelerini.


EuroTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Lütfen kazanç sizin için ön plandaysa başvurmayınız.Çünkü hiç bir proje için size kesin tutar şu kadar kazanç sağlarız sözü veremem."

uğraştık 2-3 ay proje tutmadı yallah sen yoluna ben yoluma yani...
Sizin uğraştığınız kadar bende uğraşacağım.Bizde vaktimizi bu projeye vereceğiz.Proje tutmaması hiç istemeyeceğimiz bir şey ama tutmaz bu deyip bu riske girmeyelim mi ? sizce Türkiye proje yapmayı hak etmiyor mu ? Kimse yeni fikrini ekip kurup piyasaya sunmaya çalışmasın facebook da twitterda vaktinimi geçirsin herkes.

Ben zaten konumda demeye çalıştığım gerçekten işini aksatacak bir durumu var ise bu projeye girmesin bu riske girmesin.

Bence proje yapanlarla ekip kurmaya çalışanlarla uğraşmayın piyasayı 20 30 TL ye logo yazılım yaparak düşüren kişilerle uğraşın derim.Asıl yazılımcılar hak ettiği değeri bu nedenle alamıyorlar.Parayı belki önü açık bir projeden bekliyorsunuz.Bunu yapmayın.