• 16-09-2012, 13:42:53
    #10
    Proje geliştirirken gözüne en basit neresi gelirse orasını halletmelisin bence, biraz abes olacak ama pat diye zor yerden başlarsan sıkılabilirsin ve daralabilirsin, aynı ders çalışma mantığı gibi örnek biraz değişik oldu ama
  • 16-09-2012, 13:53:53
    #11
    ilk önce veri tabanını düşününürüm, gerekirse diyagramını çıkartır giriş, çıkış, viewleri, triggerları, entegrasyonları herşeyiyle tüm algoritmalarını not eder hayal ettiğim projeyi ilk önce veritabanında bitiririm. Sonrasında dosya yerleşimleri ve admin paneli ile başlarım. Herşeyi, yazdığım sınıfların işlevsellikleri ve metodlarıda dahil not ederim. Projenin bir yerine geldiğimde düşünmediğim bir ayrıntı olması çok canımı sıkar.
  • 16-09-2012, 15:08:17
    #12
    Evvela db tasarımın halledilmesi gerekir. İnce eleyip sık dokumak gerekir. Bu işlem bittikten sonra, var backend ondan başlanır ardından frontende geçilir. Bir todo list olmalıdır. Çalışma esnasında aklınıza gelen veya o sırada yapmaya üşendiğiniz şeyleri o todo listin içine yazar ve lazım gelen zamanda tolisti inceleyerek çalışmanızı sürdürebilirsiniz.
  • 16-09-2012, 18:35:06
    #13
    Reveloper
    sensizolmuyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendiliğinden geliyor kafama göre başlıyorum ama genelde önce frontend ile başlıyorum admin ile değil
    frontend nedir diye sorsam çok mu cahillik yaparım
  • 16-09-2012, 18:41:44
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    frontend nedir diye sorsam çok mu cahillik yaparım
    http://www.lmgtfy.com/?q=frontend+nedir

    dir.
  • 16-09-2012, 18:52:30
    #15
    Reveloper
    LadyArch3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he karşılıı ingilizce demekki bende php terimi sanıyordum
  • 16-09-2012, 20:10:55
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben yaklaşık bir haftadır kendi blogumu yazmakla uğraşıyorum. sağolsun buradaki arkadaşlarda ziyadesiyle yardımcı oldu onlara tekrar tekrar teşekkürler.

    ben işe kafamda siteyi gezmekle başladım. css ve tasarım işini bitirip ana sayfaya geçtim ve olacak linkler vs yazı olarak koydum.

    akabinde linklerimin içeriklerini sırayla yazmaya başladım. takıldığım veya eklemeyi düşündüğüm şeyleri not ala ala devam ettim.

    db tasarımını da sayfa yaptıkca yaptım (yapıyorum) benim başlamadan önce birden aklıma gelmiyor eksikler gedikler devam ederken çıkıyor.

    admin tarafını sanırım en sonda yapacağım.

    link vermek isterdim ama çok fazla güvenlik açığı olduğunu düşündüğümden tam bitirmeden paylaşmayacağım
  • 17-09-2012, 00:36:50
    #17
    MaviTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk önce veri tabanını düşününürüm, gerekirse diyagramını çıkartır giriş, çıkış, viewleri, triggerları, entegrasyonları herşeyiyle tüm algoritmalarını not eder hayal ettiğim projeyi ilk önce veritabanında bitiririm. Sonrasında dosya yerleşimleri ve admin paneli ile başlarım. Herşeyi, yazdığım sınıfların işlevsellikleri ve metodlarıda dahil not ederim. Projenin bir yerine geldiğimde düşünmediğim bir ayrıntı olması çok canımı sıkar.
    Çok hoşuma gitti bu tam aklımdaki... Ve de en mantıklısı diyebilirim... Tabiki bana göre diğer görüşlere saygımız gerçekten sonsuz...
  • 17-09-2012, 12:21:05
    #18
    1 Header Ve Footer V.s Sayfalarını Böl İnclude Edeceğin Yerleri Yani
    2 Veritabanını Oluştur
    3 Arayüzü Kodla
    4 Admin Panelini Kodla
    5 Admin Oturum Kontrolü Yap