sensizolmuyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendiliğinden geliyor kafama göre başlıyorum ama genelde önce frontend ile başlıyorum admin ile değil
frontend nedir diye sorsam çok mu cahillik yaparım