Ben yaklaşık bir haftadır kendi blogumu yazmakla uğraşıyorum. sağolsun buradaki arkadaşlarda ziyadesiyle yardımcı oldu onlara tekrar tekrar teşekkürler.

ben işe kafamda siteyi gezmekle başladım. css ve tasarım işini bitirip ana sayfaya geçtim ve olacak linkler vs yazı olarak koydum.

akabinde linklerimin içeriklerini sırayla yazmaya başladım. takıldığım veya eklemeyi düşündüğüm şeyleri not ala ala devam ettim.

db tasarımını da sayfa yaptıkca yaptım (yapıyorum) benim başlamadan önce birden aklıma gelmiyor eksikler gedikler devam ederken çıkıyor.

admin tarafını sanırım en sonda yapacağım.

link vermek isterdim ama çok fazla güvenlik açığı olduğunu düşündüğümden tam bitirmeden paylaşmayacağım