MaviTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk önce veri tabanını düşününürüm, gerekirse diyagramını çıkartır giriş, çıkış, viewleri, triggerları, entegrasyonları herşeyiyle tüm algoritmalarını not eder hayal ettiğim projeyi ilk önce veritabanında bitiririm. Sonrasında dosya yerleşimleri ve admin paneli ile başlarım. Herşeyi, yazdığım sınıfların işlevsellikleri ve metodlarıda dahil not ederim. Projenin bir yerine geldiğimde düşünmediğim bir ayrıntı olması çok canımı sıkar.
Çok hoşuma gitti bu tam aklımdaki... Ve de en mantıklısı diyebilirim... Tabiki bana göre diğer görüşlere saygımız gerçekten sonsuz...