• 10-03-2020, 01:32:06
    #1
    Merhaba,

    Metin2 TR serverlarında WON(yang) kasmak için m2bob kullanıyorum uzun zamandır 24 client açıyorum. Oyun içerisinde won kasmak için m2bob programına entegreli çalışan çeşitli scriptler var pyhton ile yapılan genelde bunları yapan kişiler paylaşmaz. Bende bu arayış içindeyim simya yapımı ile ilgili script vs olan varsa elinde. İstediği ücret ile beraber özel mesajdan ulaşırsa sevinirim.

    Lütfen hala metin2 oynayan mı var, hile ile para mı kazanılır. Tarzında mesaj atanlar yorum yapmasın TR serverlarında güzel yöntemlerle ev geçindiren bile var.
  • 10-03-2020, 01:53:15
    #2
    Hocam bulabileceğinizi pek sanmıyorum insanlar bu py scriptler için çok uzun uğraş veriyorlar zamanlamasından tutun oranına kadar sürekli test edip geliştirdikleri, bir nevi eşi olmayan scriptler. Sizin de dediğiniz gibi bu işten evini geçindirenler var. Ne kadar çok kişide bu scriptler olursa piyasa o kadar düşer.
  • 10-03-2020, 01:56:14
    #3
    Sen bunu bulursan bil ki o adam ev geçirememeye başlamıştır.
  • 10-03-2020, 02:03:24
    #4
    Turkey2 serverında okey eventını değerlendirerek m2bob ile çok iyi gelir elde ediyordum ancak sunucuların sürekli çökmesi, girişlerin zorluğu, son 4 5 chnin günlerce komple kapanması gelir elde etmemi imkansızlaştırdı. Botu da 3 aylık yenilemiştim şansa yeniler yenilemez bu sorunlar başladı. Sizlerden de fikir almak isterim acaba botu farklı olarak ne yönde kullanabilirim? Simya olayını biliyorum ancak bot ile nasıl olduğunu bilmiyorum kısaca okeye devam mı yoksa bot ile farklı bir şey mi daha iyi örneğin simya gibi?
  • 10-03-2020, 02:04:01
    #5
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bulabileceğinizi pek sanmıyorum insanlar bu py scriptler için çok uzun uğraş veriyorlar zamanlamasından tutun oranına kadar sürekli test edip geliştirdikleri, bir nevi eşi olmayan scriptler. Sizin de dediğiniz gibi bu işten evini geçindirenler var. Ne kadar çok kişide bu scriptler olursa piyasa o kadar düşer.
    Bu scriptleri satan yang/epin sitelerinin ekiplerinde yer alan 1-2 kişi duydum ama ulaşamadım.

    Oyun ile ilgili uğraşıp yapabilecek insanlarda muhakkak çıkacaktır.

    Benim yaklaşık 1 senedir kullandığım yöntem patladı.

    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bunu bulursan bil ki o adam ev geçirememeye başlamıştır.
    Burada çeşitli scriptlerini satıp paylaşan satışa sunan insanlar ne için scriptlerini satıp paylaşıyor?

    Yanlış düşünce,

    BEN ARIYORUM, Hazır veya baştan yapabilecek birisi varsa pm bekliyorum konu benim için önemlidir.



    MGurgan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkey2 serverında okey eventını değerlendirerek m2bob ile çok iyi gelir elde ediyordum ancak sunucuların sürekli çökmesi, girişlerin zorluğu, son 4 5 chnin günlerce komple kapanması gelir elde etmemi imkansızlaştırdı. Botu da 3 aylık yenilemiştim şansa yeniler yenilemez bu sorunlar başladı. Sizlerden de fikir almak isterim acaba botu farklı olarak ne yönde kullanabilirim? Simya olayını biliyorum ancak bot ile nasıl olduğunu bilmiyorum kısaca okeye devam mı yoksa bot ile farklı bir şey mi daha iyi örneğin simya gibi?
    TR1 ve TR2 serverlarında şuan bot açmak akıl karı iş değildir. GF'nin bütün GM'leri şuan bu 2 servera odaklanmış şekilde won kasanları banlıyorlar sırf bunun için sunucu girişlerini kapattılar, zaten yakında yeni server açılacak. Bir süre orada işlem yapmayın derim.

    Şuan simya ile okeyden kazandığının daha fazlasını kazanırsın(yakın simya artırma sistemi gelecek o gelince simya işide bitecek malesef). Bu işi öyle 10-15 char ile değil 150-200 karakter ile yapanlar var cliente bağlı. Bunlarda PY ile çeşitli scriptlerle yapılıyor bu scriptlerde zor bulunuyor arayıp araştırmak soruşturmak lazım. Benim kullandığım yöntem patladığı için yeni arayış içindeyim o yüzden bu konuyu açtım.
  • 10-03-2020, 02:10:12
    #6
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada çeşitli scriptlerini satıp paylaşan satışa sunan insanlar ne için scriptlerini satıp paylaşıyor?

    Yanlış düşünce,

    BEN ARIYORUM, Hazır veya baştan yapabilecek birisi varsa pm bekliyorum konu benim için önemlidir.
    Dostum sana ne yazmışım bir daha oku, saat geç oldu anlayamıyorum dersen;
    Eğer o kodu bu kadar çabuk bulabiliyorsan o kod herkesin eline geçmiştir, dolasıyla da herkes o işten ekmek kazanmış olur ve ev gecindirmemiş olur.
  • 10-03-2020, 02:17:17
    #7
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    TR1 ve TR2 serverlarında şuan bot açmak akıl karı iş değildir. GF'nin bütün GM'leri şuan bu 2 servera odaklanmış şekilde won kasanları banlıyorlar sırf bunun için sunucu girişlerini kapattılar, zaten yakında yeni server açılacak. Bir süre orada işlem yapmayın derim.

    Şuan simya ile okeyden kazandığının daha fazlasını kazanırsın(yakın simya artırma sistemi gelecek o gelince simya işide bitecek malesef). Bu işi öyle 10-15 char ile değil 150-200 karakter ile yapanlar var cliente bağlı. Bunlarda PY ile çeşitli scriptlerle yapılıyor bu scriptlerde zor bulunuyor arayıp araştırmak soruşturmak lazım. Benim kullandığım yöntem patladığı için yeni arayış içindeyim o yüzden bu konuyu açtım.
    Yaklaşık 5 aydır yapıyordum 4 bilgisayardan ortalama 54 client falan şeklinde ve ne yalan söyliyim okeyden bu şekilde aylık 5 civarı gelir elde ediyordum. Hiç bir hesabım şu zamana kadar banlanmadı ancak banlanan arkadaşlarım oldu max 1 2 hesapları banlandı. Oyun yönetimi pek ilgili değil hatta ban olayı ile ugraşamadıklarından çözümü sunucuları kapamakta buldular herhalde Bu sorundan dolayı gelir sadece bot masraflarını karşılayacak dereceye düştü hatta çıkarmıyor bile diyebilirim sanırım yol göründü, aradığınız tarz özel eklentileri bulamadıkça kazanç kapısı kapanacak gibi.
  • 10-03-2020, 02:19:22
    #8
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sana ne yazmışım bir daha oku, saat geç oldu anlayamıyorum dersen;
    Eğer o kodu bu kadar çabuk bulabiliyorsan o kod herkesin eline geçmiştir, dolasıyla da herkes o işten ekmek kazanmış olur ve ev gecindirmemiş olur.
    Bu kadar çabuk bulmak gibi bir derdim yok arayış içinde olduğumu belirttim siz bence ilk mesajımı iyi okuyun o yüzden anlamıyorum anlamak istemiyorum.

    Ben birşey arıyorum konu açıyorum. Bu yazdığının bana veya bu scripti arayan kişilere ne faydası var özellikle ilk konuya gereksiz yorumlardan uzak duralım yardımcı olabilecek yazsın diyorum sen özlü söz paylaşıyorsun.

    Tekrar diyorum Lütfen hala metin2 oynayan mı var, hile ile para mı kazanılır. Tarzında mesaj atanlar yorum yapmasın.

    Yardımcı olabilecek arkadaşların mesajlarını bekliyorum. Benimle beraber 1 kişi daha var forum içerisinden scripti satın alabilecek.



    MGurgan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 5 aydır yapıyordum 4 bilgisayardan ortalama 54 client falan şeklinde ve ne yalan söyliyim okeyden bu şekilde aylık 5 civarı gelir elde ediyordum. Hiç bir hesabım şu zamana kadar banlanmadı ancak banlanan arkadaşlarım oldu max 1 2 hesapları banlandı. Oyun yönetimi pek ilgili değil hatta ban olayı ile ugraşamadıklarından çözümü sunucuları kapamakta buldular herhalde Bu sorundan dolayı gelir sadece bot masraflarını karşılayacak dereceye düştü hatta çıkarmıyor bile diyebilirim sanırım yol göründü, aradığınız tarz özel eklentileri bulamadıkça kazanç kapısı kapanacak gibi.
    O rakamın kat ve kat fazlasını kazanabilirsin bu işte önemli olan taktik/yöntem. Binbir çeşit yöntem var. Zor bulunuyor epin sitesi olan arkadaşlar daha çok bu kişilerle haşır neşir oldukları için genelde onlarda oluyor bu tarz bilgiler sürekli alım yaptıkları için. Ben bulursam sanada yardımcı olmaya çalışırım çünkü aynı şekilde son kullandığım scriptide başka bir forumdan arkadaştan almıştım malesef o şuan askerde.