TR1 ve TR2 serverlarında şuan bot açmak akıl karı iş değildir. GF'nin bütün GM'leri şuan bu 2 servera odaklanmış şekilde won kasanları banlıyorlar sırf bunun için sunucu girişlerini kapattılar, zaten yakında yeni server açılacak. Bir süre orada işlem yapmayın derim.
Şuan simya ile okeyden kazandığının daha fazlasını kazanırsın(yakın simya artırma sistemi gelecek o gelince simya işide bitecek malesef). Bu işi öyle 10-15 char ile değil 150-200 karakter ile yapanlar var cliente bağlı. Bunlarda PY ile çeşitli scriptlerle yapılıyor bu scriptlerde zor bulunuyor arayıp araştırmak soruşturmak lazım. Benim kullandığım yöntem patladığı için yeni arayış içindeyim o yüzden bu konuyu açtım.
Yaklaşık 5 aydır yapıyordum 4 bilgisayardan ortalama 54 client falan şeklinde ve ne yalan söyliyim okeyden bu şekilde aylık 5 civarı gelir elde ediyordum. Hiç bir hesabım şu zamana kadar banlanmadı ancak banlanan arkadaşlarım oldu max 1 2 hesapları banlandı. Oyun yönetimi pek ilgili değil hatta ban olayı ile ugraşamadıklarından çözümü sunucuları kapamakta buldular herhalde

Bu sorundan dolayı gelir sadece bot masraflarını karşılayacak dereceye düştü hatta çıkarmıyor bile diyebilirim sanırım yol göründü, aradığınız tarz özel eklentileri bulamadıkça kazanç kapısı kapanacak gibi.