merhabalar,
mysql 5.5 kurdum sıkıntı yoktu. şifre ayarlıyorum mysql -p komutu da sorunsuz çalışıyor fakat 2. komutu girdiğimde yine access denied hatası alıyorum. bu yüzden navicat'a da bağlanamıyorum. sebebi ne olabilir ?
Mysql Access denied hatası
4
●499
- 28-09-2015, 11:26:12Kurulum yaptığınız sunucunun işletim sistemi nedir?AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 20:05:08freebsd 10.1, yalnız şunu da ekleyeyim kurulumu baştan yapıyorum bağlantıda sorun çıkartmıyor dbye bağlanıyorum. ama makineyi reslediğimde bağlanırken access denied hatası alıyorum. galiba izinlerde sıkıntı çıkartıyor.EldemTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2015, 13:01:11skypeden benimle iletişime geçebilirsen bir kontrol edeyim.AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2015, 23:06:04FreeBSD kullanıcısı olduğunuza göre büyük olasılıkla Metin2 sunucusu olarak kullanıyorsunuz. Kullandığınız files scriptlerinden etkileniyor ve bozuluyor olabilir. Sistemi inceleyerek hata kaynağını tespit ederek düzeltmek gerekiyor.AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi sorunlar genelde pid dosyası gibi dosyalara yanlış müdahale sonucu oluştuğu gibi dosya izinlerinin bozulması gibi nedenlerde mevcuttur.
Sorunu çözmemi isterseniz iletişime geçebilirsiniz. Teşekkürler.