AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
freebsd 10.1, yalnız şunu da ekleyeyim kurulumu baştan yapıyorum bağlantıda sorun çıkartmıyor dbye bağlanıyorum. ama makineyi reslediğimde bağlanırken access denied hatası alıyorum. galiba izinlerde sıkıntı çıkartıyor.
skypeden benimle iletişime geçebilirsen bir kontrol edeyim.