AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar,

mysql 5.5 kurdum sıkıntı yoktu. şifre ayarlıyorum mysql -p komutu da sorunsuz çalışıyor fakat 2. komutu girdiğimde yine access denied hatası alıyorum. bu yüzden navicat'a da bağlanamıyorum. sebebi ne olabilir ?
Kurulum yaptığınız sunucunun işletim sistemi nedir?