Kurulum yaptığınız sunucunun işletim sistemi nedir?
freebsd 10.1, yalnız şunu da ekleyeyim kurulumu baştan yapıyorum bağlantıda sorun çıkartmıyor dbye bağlanıyorum. ama makineyi reslediğimde bağlanırken access denied hatası alıyorum. galiba izinlerde sıkıntı çıkartıyor.