• 11-04-2013, 13:20:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baltalamıyorum Gercekleri söylüyorum burda.
    Benim kim senin ekmeğinde gözüm yok.
    Gerçekler nedir hocam her sattığım müşteriyi bekletiyormuyum bekletiyor olsam o kadar proje teslimatı nasıl yaparım ben hiç bir kimseden de şikayet almadım nedir bu sizin yaptığınız hangisinin projesini teslim etmedik biz hangisine herhangi bir yanlış yaptık ?
  • 11-04-2013, 15:55:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bana yanlış yapmışdınız.
    şikayet konusunuda açmıştım.
    Konuyu açtıkdan sonra sorunu halletmişdiniz.
    forum yetkilileride konuyu silmişlerdi
    Konuyu uzatmayalım bence konunuz kirleniyor.
  • 11-04-2013, 17:57:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana yanlış yapmışdınız.
    şikayet konusunuda açmıştım.
    Konuyu açtıkdan sonra sorunu halletmişdiniz.
    forum yetkilileride konuyu silmişlerdi
    Konuyu uzatmayalım bence konunuz kirleniyor.
    uzatmaya gerek yok zaten sonucu ne oldu teslimat yapıldı.Keyfimizden bekletmedik biz seni kulun hakkını yiyecek kadar düşmedik kısacası.
  • 12-04-2013, 12:53:14
    #13
    Yakup Darkgokmenle arkadaş değilmisiniz siz zaten ? İnkar edersin şimdi.
    Arkadaş bi insanı 1 haftadan fazla bekletiyorsunuz.
    İnşlah Başkalarıylada böyle sorunlar yapmassınız..[/QUOTE]

    daha önce Yakupdan auto packer aldım gününde teslim etti grafik konusu vardı o günlerde durumum iyi degildi bu güne nasipmiş iş verdim dedigin gibi işalah bir bekleme çıkmaz çıkcaksada bekleriz Yakupdan yana hiç bir şekilde sıkıntım yok işinin eri
  • 12-04-2013, 13:01:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakup Darkgokmenle arkadaş değilmisiniz siz zaten ? İnkar edersin şimdi.
    Arkadaş bi insanı 1 haftadan fazla bekletiyorsunuz.
    İnşlah Başkalarıylada böyle sorunlar yapmassınız..
    daha önce Yakupdan auto packer aldım gününde teslim etti grafik konusu vardı o günlerde durumum iyi degildi bu güne nasipmiş iş verdim dedigin gibi işalah bir bekleme çıkmaz çıkcaksada bekleriz Yakupdan yana hiç bir şekilde sıkıntım yok işinin eri[/QUOTE]

    hocam biz kimseyi bekletme gibi bir durumumuz olmadı keyfi olarak müşteri önceliği tabiki var fakat duyarlı olmak gerekir teşekkür ederim desteğin için