UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakup Darkgokmenle arkadaş değilmisiniz siz zaten ? İnkar edersin şimdi.
Arkadaş bi insanı 1 haftadan fazla bekletiyorsunuz.
İnşlah Başkalarıylada böyle sorunlar yapmassınız..
daha önce Yakupdan auto packer aldım gününde teslim etti grafik konusu vardı o günlerde durumum iyi degildi bu güne nasipmiş iş verdim dedigin gibi işalah bir bekleme çıkmaz çıkcaksada bekleriz Yakupdan yana hiç bir şekilde sıkıntım yok işinin eri[/QUOTE]

hocam biz kimseyi bekletme gibi bir durumumuz olmadı keyfi olarak müşteri önceliği tabiki var fakat duyarlı olmak gerekir teşekkür ederim desteğin için